Financiële actie – kabouters & welpen

Beste ouders, leden en sympathisanten,
.
Wij stellen jullie onze financiële actie voor! Wij, de welpen en kabouters van scouts Gulden Vlies verkopen dozen koekjes!

Omdat wij dit jaar geen koekjes mogen verkopen in de winkelstraten zijn we verplicht om het via deze manier op te lossen. Onze financiële actie is van groot belang voor ons kamp aangezien we zo de kampprijs zo laag mogelijk kunnen houden. Waardoor alle leden kunnen genieten van een kamp vol pret en plezier!

De koekjes zijn verpakt in dozen van ongeveer 800g. U hebt keuze uit 4 verschillende koekjes. We verkopen gevulde wafeltjes, frangitarte, carré confituur en boterwafeltjes. De prijs voor 1 doos is slechts 7 euro.

Bestellen kan tot en met 20 februari via de link https://forms.gle/BCKy996T8TjwbpKa8 Gelieve na de bestelling ook de betaling in orde te brengen. Dit doe je door het correcte bedrag (aantal dozen koekjes x  7 euro) over te schrijven op het rekeningnummer BE63 7360 2897 8008 met vermelding “aantal dozen koekjes + uw naam”.
De dozen koekjes kunnen afgehaald worden aan Départ XXL (Nelson Mandelaplein, Kortrijk) op woensdag namiddag 3/03 (14u-16u) of zaterdag voormiddag 6/03 (10u-12u).Bedankt voor de steun!

Een stevige linker,
De Welpen en Kabouterleiding