Start 2e trimester

Beste leden en ouders

Als eerste wenst de hele leidingsploeg jullie een gezond, gelukkig en scoutmoedig 2021! We duimen allemaal voor een jaar vol scoutsvergaderingen voor iedereen, onbezorgd Dikke Berta spelen, gigantische vleeshopen waarin je zeker niet onderaan wilt liggen en de meest onvergetelijke en avontuurlijke zomerkampen!

Om dat allemaal waar te maken, bijten we nog even op onze tanden en volgen we samen de opgelegde coronamaatregelen op. Ook voor de scoutswerking heeft dit gevolgen. Na een iets langere eindejaars- en examenpauze voor leden en leiding gaan vanaf zaterdag 23 januari de scoutsvergaderingen terug door voor de kapoenen, kabouters en welpen. Het programma kan je terugvinden op de site en heb je onlangs in je mailbox gekregen. Voor de jonggidsen, jongverkenners, givers en jin mogen we helaas nog geen fysieke vergadering organiseren. We verwachten wel een herevaluatie rond 15 januari. Mocht er dan iets veranderen, laten we dat uiteraard zo snel mogelijk weten!

Hopelijk tot snel!

Een stevige linker