Start Scoutsjaar

Beste scouties en ouders

Na de onvergetelijke zomerkampen van begin juli, moesten jullie de scouts helaas een hele periode missen. Maar geen zorgen, de tijden van scoutsloze zaterdagen zijn bijna voorbij!

Zaterdag 5 september is de eerste scoutsvergadering! Om alles zo veilig mogelijk te laten verlopen, zijn er verschillende bubbels en tijdsloten georganiseerd. Op de pagina van je tak kan je zien waar en wanneer je vergadering gepland is. Dit is de planning voor september, de planning voor de rest van het jaar volgt binnenkort. Het is wel zo dat de uren van de vergaderingen nog zullen wijzigen, zodat zoveel mogelijk leden naar hun favoriete zaterdagnamiddag activiteit kunnen komen!

Voor de vergaderingen zijn wel nog steeds enkele richtlijnen van kracht:

• Wie ziek is, blijft thuis! Ook al heb je heel lichte symptomen, neem het risico niet en bescherm jezelf en de andere scouties. De week nadien kan je dan helemaal gezond dubbel genieten!
  • Iedereen boven de 12 jaar moet een mondmasker dragen bij het toekomen, dus ook zeker de ouders die hun kinderen komen afzetten.
  • Volg de aangeduide weg om je zoon of dochter op de juiste plaats af te zetten. Houd voldoende afstand.
  • Elk lid dient zijn handen te wassen bij het toekomen.

Als je bent ingeschreven, maar je hebt nog geen mail gekregen over de start van het scoutsjaar, stuur dan een mailtje naar de tak van je zoon of dochter om dit in orde te brengen!

Mochten er nog vragen zijn, contacteer gerust de leiding of groepsleiding!

Tot zaterdag!

Een stevige linker(elleboog)