Vragenlijst inschrijvingen scoutsjaar 2021-2022

Beste ouders

Nu de laatste vergadering achter de rug is en het verlangen naar de zomerkampen stevig begint te groeien, kijken we ook al eens vooruit naar het volgende scoutsjaar.

De laatste jaren kenden we een grote groei in het ledenaantal en dit zorgde soms voor verrassingen bij de leiding. Om een goed zicht te krijgen op het aantal leden dat we volgend jaar per tak mogen verwachten, vragen we jullie om dit formulier in te vullen. Zo kunnen we niet alleen de leiding optimaal verdelen, maar weten we ook beter welke kampplaatsen enzoverder we moeten boeken.

Let op, enkel HUIDIGE leden mogen deze vragenlijst invullen om verwarring te voorkomen. Verder geldt deze vragenlijst invullen NIET als definitieve inschrijving, hiervoor zal u later nog meer info krijgen. Als uw zoon of dochter nog niet zeker is of hij of zij volgend jaar terug naar de scouts wil komen, gelieve dan het meest waarschijnlijke antwoord aan te duiden. Als je echt nog geen idee hebt, kan je “Ja” of “Ja, maar hij/zij gaat naar de volgende tak” aanduiden, zodat we zeker niet voor verrassingen komen te staan.

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking!