Werking februari

Beste leden en ouders

Nu de maatregelen en organisatie van de vergaderingen in februari vorm hebben gekregen, kan u hier een overzicht vinden:

• Elke woensdagavond krijg je een mail in je inbox met de vraag om in te schrijven voor de vergadering komend weekend. Antwoord hier zo vlug mogelijk op. Geen mail gekregen? Laat iets weten aan de leiding van de tak en die brengen dat zo vlug mogelijk in orde!
  • De leiding verdeelt de ingeschreven leden in patrouilles, met voor elke patrouille 2 patrouilleleiding. Jullie krijgen deze verdeling donderdag- of vrijdagavond terug in je mailbox.
  • Als je naar de scouts komt, kijk dan goed waar je moet zijn. Om de organisatie mogelijk te maken heeft elke tak vergadering op een verschillende locatie en die wisselt wekelijks. Bij het toekomen ga je rechtstreeks naar je patrouilleleiding en zorg je dat je niet in contact komt met leiding of leden van andere patrouilles.

Enkele belangrijke basismaatregelen:

• Kom niet naar de scouts als je ziek bent!
  • Elke (jong)gids, (jong)verkenner, jin en leiding draagt altijd een mondmasker!
  • Was of ontsmet je handen bij het toekomen!
  • We vragen dat elk lid slechts 1 hobby per week kiest, dit om het mengen van verschillende bubbels te voorkomen.

Deze regeling geldt voorlopig tot februari en wordt tijdig aangevuld als de huidige maatregelen langer aanhouden. Omwille van praktische redenen kunnen we slechts een maximaal aantal patrouilles per tak onderhouden. Het kan dus zijn dat er een soms een groep volledig vol zit. Vlug inschrijven is de boodschap! We proberen wel rekening te houden met kinderen die geen andere hobby’s hebben, aangezien iedereen evenveel recht en nood heeft aan wekelijkse ontspanning.

Als jullie nog vragen, opmerkingen of suggesties hebben, zijn die altijd welkom! Geef gerust een seintje via mail of gsm.

Heel erg bedankt voor jullie begrip, motivatie en volharding!

Een stevige linker
De leiding